انحصارطلبی تا کی و کجا؟/ آیا باز هم عزیزان، تعارض منافع را در حد لفظ دهن پرکن می‌دانند؟

انحصارطلبی تا کی و کجا؟/ آیا باز هم عزیزان، تعارض منافع را در حد لفظ دهن پرکن می‌دانند؟
شناسه خبـر : ۱۰۸۸۸۷ سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

جنبش دانشجویی جهاد جهش نسبت به توئیت رئیس سازمان پزشکی کشور، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری کشور، محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در توئیتی گفـت: در تعیین ظرفیت دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی جز وظایف و اختیارات سازمان نظام پزشکی می‌باشد.

در همین باره جنبش دانشجویی جهاد جهش نسبت به این توئیت جوابیه‌ای صادر کرد.

 

در این نامه آمده است:

جناب رییس زاده عزیز

وقتی یک مسئله تبدیل به بحران میشود، یعنی از روند عادی خارج شده و تبعاتی خواهد داشت که سالیان جلسات و نامه‌های شما توان پاسخ گویی به آن را نخواهد داشت.

پس بطور طبیعی گذر از بحران نیازمند هم فکری مشورت تصمیم گیری و ورود میدانی تمام بخش‌هایست که موظف به حفظ کیان ایران عزیز هستند نه فقط یک سازمان خاص. علاوه بر این مسئله مزبور یک مسئله چند وجهیست قطعا برای حلش زوایای مختلف از سازمانهای مربوطه باید بررسی شود و بازهم نه فقط یک سازمان خاص.

نکته بعد اینکه مبتلا بهِ مسئله البته اگر نخواهید این را منحصر به خودتان کنید مردم محروم عزیز ایران هستند. پس برای حل مسئله تمام ارگان های که سهمی در رفع محرومیت بخصوص در بحث امنیت و عدالت سلامت مردم دارند دارای تکلیف می‌باشند. نه تنها عده ای که فقط تا این روزها مشق انحصار کرده‌اند.

 این را باور کنیم که سطح درک و فهم مردم در این ۴۰و اندی سال رشد کرده.ملت دیگر هیچ تمایلی به اینکه افراد ذی نفع برایشان تصمیم بگیرند ندارند.امروز بحث حذف ذی نفعان از نظام سلامت استفرداها صحبت ارگانهای دیگر این روند ادامه خواهد داشت.

جنبش دانشجویی جهاد جهش

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz